Társasjáték 5 éves kortól
Társasjáték 2-12 fő részére, csoportokban sorversenyként is játszható. 4 éves kortól ajánlott.
A feladat a kártyákon lévő rendelések összeállítása a szettben lévő spatula segítségével. Fejleszti a koordinációt és a nagymotoros mozgást.
A Learning Resources Robot Face Race színfelismerő játékában a játékosoknak a robot arcán lévő színeket kell minél gyorsabban felismerni. A színeket egy külön szerkezet választja ki véletlenszerűen. Kiválóan fejleszti a színfelismerést, a vizuális észlelést. Nem csak otthon, de óvodában is játszhatjátok, mert a készlet akár 24 játékos számára elegendő.
Csatlakozz be a Numberblockokhoz egy színes, problémamegoldó kaland erejéig a Numberblocks Race to Pattern Palace társasjátékkal. A nagy sikerű Numberblocks tévésorozat "Pattern Palace" epizódja által ihletett játékban a játékosok felváltva hoznak létre mintákat, hogy megnyissák a Pattern Palace-hoz vezető utat. Az elsőként célba érő játékos nyer!
A játékosok a palotához vezető kanyargós úton navigálnak, miközben gyakorolják a minta- és színfelismerést, a számolást és még finommotoros készségeiket is fejleszthetik útközben.
Ajánlott 3 éves kortól, 2–4 játékos számára.
Ez az észvesztően szórakoztató számvadász társasjáték ideális az összeadás és kivonás elsajátításához, gyakorlásához akár az iskolában, akár otthon. A játékosok húznak egy halkártyát, amin egy matematikai feladványt látnak. A pörölyfejű cápa kalapácsukkal fel kell szedniük azokat a buborék számkártyákat, amelyekkel megoldható az egyenlet. A játékot az nyeri, aki elsőként megold 5 feladványt! A játékleírásban további játékötletek is olvashatók.
A gyerek már akár 5 éves kortól játszhatnak vele, de első osztályosoknak különösen ajánljuk.
Szabadulj ki elsőként Matek-sziget láva öntötte romjaiból ezzel az izgalmas matematikai társasjátékkal, amely segít a gyerekeknek gyakorolni a fejszámolást, az összeadást és kivonást a 20-as számkörben. A 2-4 játékos számára tervezett kalandjáték a rettenthetetlen kalandorokat a Matek-sziget kietlen vidékére repíti, ahol összeadási és kivonási képességeiket kell használniuk a meneküléshez és a győzelemhez.
Ezt a gyerekeknek szóló szórakoztató matematikai játékot 10 számjegyű ill. összeadás és kivonás jeleket ábrázoló dobókockákkal játsszák, amelyek minden dobásnál más matematikai műveletet mutatnak (pl. 5+2, 8-3). Oldd meg a feladatot, és haladj a táblán a dobott számok szerint. Játék közben izgalmas mezőkre tévedhetsz, ahonnan vagy gyorsabban haladhatsz előre, vagy éppen vissza kell lépned néhány mezőt. Át kell jutnod a vulkánon, majd elsőként elérni a repülőgépet, amellyel elhagyhatod a szigetet.
A gyerek már akár 5 éves kortól játszhatnak vele, de első osztályosoknak különösen ajánljuk.
Ebben a szórakoztató családi játékban próbálj meg minél több széket egymásra rakni hibázás nélkül. A feszültség tapintható! Kinek vannak acél idegei és a legbiztosabb kezei?
Játékszabályok 1. változat:
Minden leeső szék 1 pontot ér. A legalacsonyabb pontszámot elérő személy nyer. Ezt a családi játékot legfeljebb 4 játékos játszhatja az optimális szórakozás érdekében. A székgarnitúra 18 székből áll, de ha nagyon ügyes vagy a játékban, rendelj két készletet, így akár 36 széket is egymásra tudsz pakolni és több emberrel játszhatsz!
Játékszabályok 2. változat:
Minden játékos rakjon egymás után egy-egy széket, amíg a torony fel nem borul. Az a játékos, aki ledönti a tornyot, veszít, a többi játékos pedig megnyeri a játékot. Természetesen lehet kieséses versenyt is játszani, ahol az a játékos veszít, aki ledönti a tornyot, majd a többi játékos kezdheti elölről, amíg csak egy végső győztes marad!
Rendet vág a dzsungelben és nyer!
Kihíváskártyákon a játék aktuális szabálya, azaz úgy kell a játékmezőn elmozdítani a lapkákat, ahogyan a kihíváskártya mutatja. Mégis kell hozzá okos gondolkodás, jó térlátás és egy kis taktikai érzék, mivel a többi játékos elől a legtöbb pontot megszerző játékos lesz a győztes. A pontokat pontjelző táblán tartják számon, amit az ellenfél is szem előtt tart játék közben! Ez a huncut játék szórakoztató és jó figyelem és téri-orientációs készség fejlesztő játék.
Tartalma:
- 2 db karton alaplap
- 2 db fakorong különböző színben a pontjelző táblához
- 1 db pontjelző
- 30 db kihíváskártya
- 1 db használati útmutató több nyelven
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
Ki kapja ki?
A kacsahorgász standnál tökéletesen jó a hangulat. Ahogy a vízáramlás halad, a kacsák előre úsznak, és jó lenne előre látni a mozgásukat, tudni, hogy mikor hova fognak megérkezni. A játékosok díjakat nyernek, attól függően mennyi kacsát kapnak el. Jól kell helyezkedni, és elkapni a megfelelő színű kacsát a megfelelő időben.
Tartalma:
- 1 db játékmező
- 21 db tavirózsa korong
- 24 db ajándékkártya
- 16 db műanyag kacsafigura
- 4 db fakorong
Doboz méretei: 30 x 28 x 4 cm
Ki ül fel a hintára? Okos társas.
A játékos dob a két dabókockával, majd megforgatja a körhintát. A körhinta az óramutató járásával megegyező irányban forog. A játékos kiválasztja a két kocka egyikének értékét, és elforgatja a körhintát. A cél minél több pom-pom megszerzése körhintázás közben. A győzelemhez a játékosnak meg kell mozgatnia az esze kerekét is, stratégia, kis taktikai terv kell a győzelemhez.
Tartalma:
- 1 db pörgő alaplap
- 10 db megszerzendő pom-pom zseton
- 17 db pont számláló zseton
- 2 db dobókocka fából
- 1 db útmutató
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
Kincsvadász. Pontszerző társasjáték a fantázia és a képzelőerő játéka.
A játékosok táblái olyanok, mint a kalóz kincskeresők térképei. A játékosok a jelzőkártyákkal keresztet tehetnek oda, ahol a megszerzendő kincs van. Amelyik játékos elősször tudja a kincsesláda köré kereszt alakban kirakni a "kalózlapkáit" az nyert! "Kincsesláda" jelzőt helyeznek a tábla közepére és a játékosoknak a kalózkártyáikat egyenként kell elmozdítaniuk, hogy egy vízszintes és egy függőleges vonalat alkossanak a láda körül. A kincsvadászat terepén különböző "tereptárgyak" krokodil, szikla stb nehezítik az előrehaladást, A gondolkodás és a szerencse kettős játéka.
Tartalma:
- 4 db terep-tábla
- 44 db kartonlapka
- 1 db textilzsákocska
- 35 db kép kis kartonlapokon
- 1 db útmutató
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
A Matekos buszozás egy 2 az 1-ben társasjáték, amely kiválóan alkalmas egy vagy több játékos számára is. Játszható társasjátékként a kiterített játéktáblán vagy a busz mágneses oldalán. Szórakoztató tanulást nyújt a gyermekek számára, hiszen megismerkedhetnek az alapvető matematikai fogalmakkal, például a számolással (1-20), az összeadással és kivonással, az összehasonlítással, valamint a páros és páratlan számokkal.
A termék környezetbarát anyagokból készült.
Egy messzi-messzi kisvárosban mindenki izgatottan várja a karácsonyt. Minden ablakban ünnepi fények ragyognak, a házak kicsinosítva várják az ünnepet. Olyan meseszép minden, hogy egy röpke pillanatig még az angyal is rajta felejtette a szemét. Így történhetett, hogy egy hófelhő valahogy elé keveredett…az angyal megcsúszott rajta és az ajándékok szanaszét potyogtak.
A gyerekek közben a karácsonyi ünnepségről ballagnak hazafelé. Hosszú az út és csúszós. Ráadásul annyiszor meg kell állni, kirakatot nézni, beszélgetni, elhagyott sapkát-sálat felszedni… de talán marad idő arra is, hogy segítsenek keresgélni az angyalnak …nem?
Ajánlott életkor: 5-10 éves korig | Játékosok száma: 2-4 fő | Játékidő: 15 perc
A játék tartalma: 3 játékszett (szettenként 3 tábla), 36 kicsi kártya és 50 nagyobb kártya, vászonzsák
A játék célja: A lehető legtöbb kártyát gyűjteni a saját táblára
Előkészületek:
• A játékosok kiválasztanak egy játékvezetőt, aki a képet szóban „leírja” a többieknek
• A gyerekek a játék kezdete előtt ismerkedhetnek egy kicsit a képekkel
• A „konyhához” és a „fürdőszobához” kevesebb kártya tartozik, mint a „padláshoz”. A „padlás”
tábla nehezebb, haladóbb szinthez ajánljuk. Érdemes a gyerekek életkorának megfelelő szintet
választani.
• Fontos, hogy tisztában legyenek a gyerekek a táblák nevével
és a hozzájuk tartozó mezők jelöléseivel (A1-E5 és A1-F6). →
• A játékosok magukhoz vesznek egy-egy táblát (mindenki
ugyanolyant) a játékvezető kivételével.
• A játékvezető maga elé teszi az adott
táblákhoz tartozó kártyákat, és pakliba
rendezve képpel lefelé maga elé teszi. (A
táblák hátoldala és a hozzájuk tartozó
kártyák hátoldala megegyezik).
Lottó típusú társasjáték, ami segíti az ismeretek megszerzését és gyakorlását.
Anyaga: textil, FSC® tanúsítvánnyal rendelkező papír és karton
Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.
Ajánlott életkor:5-10év
Holdra szállás a Djecoval.
A galaxis legtávolabbi pontjain egy csillagverseny dúl! Te leszel a leggyorsabb, aki felfedezi az intergalaktikus szektort? Ehhez használnod kell az ügyességedet, hogy a rakétákat a megfelelő helyre indítsd! Meg kell győződnöd róla, hogy a rakéták a megfelelő helyen landolnak, ha nyerni akarsz!
Tartalma:
- 4 db játékmező
- 4 db rakéta
- 1 db "1. helyezett kártya"
- 54 db kártya
- 1 db hold
- 1 db játékszabály 10 nyelven
Doboz méretei: 30 x 28 x 4 cm
Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig
Nagyon vicces, memória és beszéd fejlesztő társasjáték a Djecotól.
A társasági etikettnek szigorú szabályai vannak a Marson! Ha a bemutatkozás során elvéted valamelyiket, büntetésül egy plusz testrészt aggatnak rád. Vajon hány füled, orrod, vagy szemed lesz a játék végére?
Ha jól akarsz szórakozni, nagyokat nevetni, ezt a játékot ne hagyd ki!
A doboz tartalma:
- 4 db marslakós kártya
- 24 db tépőzárral ellátott szem
- 4 db állítható fejpántra
- 18 db szemet, orrot vagy fület ábrázoló négyzet alakú kártya
Dobozméret: 21,5 x x21,5 x 3 cm
Ajánlott életkor: 6 - 10 éves korig
Az Állati mentőcsónak társasjáték: stratégia, taktika, logika.
Ez a játék megtanítja a játékosoknak "az együtt sírunk, együtt nevetünk", az összetartozás élmény érzését. A játékszabály egyszerű, egy csónakkal kell átjuttani a leselkedő veszély elől a túlpartra a különböző állatfigurákat. Lépésről-lépésre, kölönböző szimbolikus jelzések útmutatása alapján, egymást segítve lehet haladni a mentésben.
A doboz méretei: 30 x 28 x 4 cm
Tartalma:
- 1 db játékmező
- 7 db állatfigura
- 1 db csónakfigura
- 2 db játékkorong
Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig
Az erkölcsi nevelés eszközeként használt társasjáték.
Évezredek óra fennmaradt társasjáték a "Kígyók és létrák" játék. Eredetét Indiának tulajdonítják, de az ókorban már ismert és kedvelt volt más kultúrákban is. A lényege minden korban ugyanaz volt, az erkölcs és a szerencse szerepének megtapasztaltatása játék közben. A létrák mezője (ahonnan felfelé lehet lépni) az erkölcsi jó választást, a kígyók (ahonnak lefelé lehet csúszni) a rossz döntést és a balszerencsencsét szimbolizálták.
A játék célja az alsó mezőből feljutni a legfelsőbe, miközben lépeget a bábujával a játékos a kidobott pontszámoknak megfelelően, vagy előrébb jut, vagy visszacsúszik, a szerencséjétől függően.
A Djeco gyermeknek szánt változatában a pingvinfigura lépeget a biztonság felé, szerencsésen elkerülve a rá leső veszélyeket.
A doboz tartalma:
- 1 db játéktábla
- 1 db dobókocka
- 4 db pingvinfigura
A doboz mérete: 42 x 16 x 3 cm
Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig
Klasszikus társasjáték újratervezve, gyermekek számára illusztrálva.
Európában századok óta ismert társasjáték, amely dobókockás, lépegetős, egy 63 kockából álló, spirális játékmezőn. Egy-egy nevezett, számozott játékmezőnek pedig speciális jelentősége van. Az, hogy hányas mező jelent jót, vagy hordoz büntetést, azt talán a számmisztika döntötte el valaha. A régi, a felnőtteknek készített társasjátékban volt börtön, meg szabadulás, aki túl jutott az 58. mezőn az elekerülte a halált. A gyöztesnek pontosan a 63. mezőre kell érkeznie. Ehhez voltak a lépésszabályok, hogy ha két kockával dob és túl ment, hova, hogyan léphet, ki hányas mezőről hova juthat. Valami mélyebb filozófiát is tulajdonítottak régen ennek a játéknak az életről és az újjászületésről. Itt a gyermekeknek szánt változatban a szabályok szelídítettek, az illusztráció retro, szinte élethű grafikákkal teszi üdévé, kedvessé a játékmezőt.
Tartalma:
- 1 db játékmező
- 2 db dobókocka
- 4 db játékfigura
Doboz méretei: 38 x 16 x 3 cm
Ajánlott életkor: 5 - 12 éves korig
Amilyen a dominó régen volt!
Klasszikus dominó, fekete-fehér, 0-6 számképig variálva.
Tartalom:
- 28 db fekete, kemény műanyag lapka
A doboz mérete: 20 x 8 x 4 cm
Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig
20 játék egy készletben!
20 régen is ismert társasjáték felfedezésére vagy újra felfedezésére ad alkalmat ez a készlet. Minden benne van: klasszikus lépegetős táblajátékok, sakk, malom, kártyajátékok. Jegyzetfüzet a pontok felírásához. Évekig használható, jó kedvű, szórakoztató játszásokhoz.
Doboz mérete: 30 x 30 x 4 cm
Ajánlott életkor: 6 - 99 éves korig
Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.
Anyaga: keménykarton
Irányadó, kooperációs kommunikációs játék.
Az Irányadó nyelvi, kommunikációt fejlesztő játék csapatoknak. A játékosoknak a csapattársai útmutatásai alapján kell reprodukálnia a kapott mintakártyán lévő feladatot, ügyelve az állatok helyzetére és a színes hátterekre, mivel minden szín mást jelöl. Ahhoz, hogy sikerüljön helyesen és a lehető leggyorsabban reprodukálni a mintakártyát, figyelmesen kell kommunikálnia és türelmesen kell hallgatnia.
Tartalma:
- 30 db kihíváskártya
- 27 db állatképes kártya
- 27 db színes, műanyag kártya
A doboz méretei: 10,5 x 21,5 x 4 cm
Ajánlott életkor: 6 - 99 éves korig
A dominó elven alapuló megfigyelő játék a Djecotól.
A megfigyelés és a gyorsaság játéka. A huncut állatok rejtett ajándékokat rejtenek! Ki találja meg őket a leggyorsabban? Minden alkalommal, amikor a játékosok felfordítanak egy kihíváskártyát, meg kell határozni, hogy melyik állat jelenti a kiindulási pontot, és melyik szín jelképezi a célpontot. Minden játékos előbb fejben végiggondolja a dominók útját azért, hogy elsőként találja meg azt a négyzetet, amely alatt az elrejtett ajándék található! A dominó megfordításával ellenőrizhető, hogy jó volt-e a gondolat! Egy remek dobozban van a játék, amit bárhová el lehet vinni, a nagyinál is játszató!
Tartalma:
- 24 db kártya
- 24 db dominó
- 1 db útmutató
A táska méretei: 10 x 25 x 3,5 cm
Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig
Jól mondod!
Nyelvi és megfigyelési játék, hogy megtanuljon a gyermek jól figyelni és a gondolatait jól kifejezni. "Szintén" játékban a képrészek helyes hozzárendelése az első feladat. A gyermekek tájékozódhatnak a varázslatosan szép illusztrációk vagy a különböző színű geometriai szimbólumok alapján. A játékot két fokozatban lehet játszani, az egyszerűbbel lehet kezdeni, azzal begyakorolni a következő fokozatban lévő játékhoz a jó meglátásokat, jó kifejezéseket.
Egy játék a "Cool School" kollekcióból: szórakoztató játékok a tanuláshoz! Szórakoztató játékok a tanuláshoz? Igen! Minden egyes dobozt mindenekelőtt játékra terveztek, de minden egyes dobozban ott van a lehetőség a tanulásra, a tudás elmélyítésére. A "Cool School" játékok fejlesztik a szókincset, segítenek az egyszerű műveletek elsajátításában, de az akusztikus készségek, hallásfigyelem, auditív figyelem, és a memória fejlesztése is benne van a sorozatban. Gondolkodásban a főfogalmi és alcsoportok meggértésében is fejlesztő játékok ezek. A "Cool School" játékok az indirekt tanulás eszközei. Úgy tanítanak, hogy ez a tanulás öröm, vidámság, szórakozás.
Tartalma:
1. fokozat:
- 3 db képes tábla
- 9 db feladatkártya
2. fokozat
- 3 db képes tábla
- 1 2 db feladatkártya
- 1 db játékszabály 10 nyelven
Doboz méretei: 21,5 x 21,5 x 5 cm
Ajánlott életkor: 4 - 10 éves korig
Anyaga: papír
Mondjad gyorsan! Társasjáték a vidám és könnyed kommunikáció megalapozására.
Kicsit az "Amerikából jöttem" játékra hasonlít ez a játék, csak ezt a játékot kártyával játsszuk. Négy cselekvést mutató kártya mellé húzunk egy betűkártyát, ezzel a kezdőbetűvel kell egy szóban meghatározni a kártyán látható szituációt. Adott 4 kép és hozzá az ABC egyik betűje, amit az nyer meg, aki leghamarabb mond ezzel a betűvel a képeken látható ábrák alapján egy szót..
A doboz tartalma:
- 44 db helyszín-kártya
- 41 db betűkártya
- 1 db csengő
A doboz mérete: 21.5 x 21.5 x 3 cm
Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig
Gyönyörűen kivitelezett, izgalmas, kooperatív játék, akár csoportoknak.
Hop! Hop! Hop! egy kooperatív társasjáték a kisgyermekek számára, a 3-6 év közötti korosztályban. Témája a vidéki élet: a juhász, akit az összes juha követ és mögöttük szalad a terelőkutya. A juhásznak és a nyájnak át kell mennie egy hídon, hogy hazérkezzen az akolba. Útközben a viharos szél bontja a híd oszlopait, összefogással úgy kell megóvni a hidat, hogy ne omoljon össze, hogy a juhász és a nyáj, a kutyával együtt biztonsággal átjusson rajta.
Szép táj bontakozik ki a 4 db játéktér összerakásával, olyan érzést keltve, mintha egy mesekönyv lapjai elevenedtek volna meg. A lépések és széljárás a kockadobástól függ, de a döntés, hogy melyik hídelemet veszi ki a játékos, szabad választás kérdése. Nem egymás ellen játszanak a résztvevők, hanem együtt küzdenek a sikerért, meghallgatva és megfogadva egymás tanácsait, javaslatait.
A doboz tartalma:
- 4 db játéktábla (21,5 x 21,5 cm)
- 1 db karám fagerendával
- 1 db híd
- 10 db fa elem (a híd pillérei)
- 1 db fabot (a hídelemek elmozdításához)
- 1 db pásztorlányka-figura
- 9 db juhfigura (5 x 3 cm)
- 1 db kutyafigura
- 1 db dobókocka
A doboz mérete: 28 x30 x 5 cm