Jelentkezz viszonteladónak! Szeretnéd termékeinket forgalmazni? Legyél viszonteladó partnerünk!
Kérdése van? +36-1/600-5140
A Learning Resources korszakalkotó játékával, a Botley 2.0 programozható robottal a gyerekek nem csak remekül szórakozhatnak a kütyünyomkodás helyett, hanem megtanulhatják a programozás alapjait. A készlet a második generációs programozható roboton kívül az alábbi kiegészítőket tartalmazza: könnyen használható távirányító (színkódokkal), 2 db levehető robotarc két karral, 40 db kódolókártya (színei megegyeznek a távirányító gombjainak színével). Botley tárgyészlelő (OD) szenzorral rendelkezik, így felismeri az útjába kerülő tárgyakat. A hasán pedig fényérzékelő szenzor található, amellyel képes egy fekete vonalat követni. Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd a Botley 2.0-t a hozzá készült távirányító gombjainak segítségével.
Akár már 5 éves kortól játszhatnak vele a gyerekek, de nagyobb, 8-10 éves gyerekek számára is élvezetes játék és komoly kihívásokat tartogat a hozzá tartozó programozási feladatok révén.
Botley 2.0 programozható robottal akár 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de rengeteg összetett feladatra is képes, amely 8-10 éves gyerekek számára is élvezetessé és hasznossá teszik. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet programozni a robotot az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.
A robot programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A távirányítón lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul 90 vagy 45 fokban. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 150 különböző lépést programozhatsz bele, amit befejezés után áttölt a robotba, aki végrehajtja azt. Botley, a robot megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.
Botley-val nem csak egyszerű programozói feladatokat tanulhatsz meg és gyakorolhatsz, de olyan, az összetettebb programokhoz tartozó lehetőségeket is kipróbálhatsz vele, mint az ismétlődő ciklusok (loop-ok) vagy az ún. if/then (ha/akkor) feltételeket.
Botley tárgy észlelő és nyomkövető szenzorral is rendelkezik, melyek rengeteg lehetőséget kínálnak ahhoz, hogy Botley képes legyen a külvilágban tájékozódni, amit programjaidban is kihasználhatsz. Botley-hoz felcsatolható robot karok is tartoznak, melyekkel tárgyakat is képes mozgatni.
A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a robotnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a robotot. Ennek két előnye is van.
A játék 5 db AAA elemmel működik (ebből 3 a robothoz, 2 pedig a távirányítóhoz szükséges). A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk.