Jelentkezz viszonteladónak! Szeretnéd termékeinket forgalmazni? Legyél viszonteladó partnerünk!
Kérdése van? +36-1/600-5140
A játékos fejlesztő eszközt a kubizmus művészeti iránya ihlette. A spanyol Juan Gris szerint a kubizmus célja: "ismert elemekből új egységeket alkotni tisztán plasztikai metaforákkal vagy célzásokkal szerkesztvén meg őket." A vizuális gondolkodás rendkívül fontos része az emberi értelmi működésnek. Ezt a képi gondolkodást alapozza meg a "Mágikus négyzetek"-kel a Djeco fejlesztő játékokat tervező gárdája. Ha láttunk már gyermeket egy széken ülve "autózni", a nagy kartondobozt várként használni, akkor tudjuk, hogy a gyermeki fantázia nagyon kreatív, nagyon széles skálájú. Mi felnőttek, azt gondoljuk, a négyzetekből halacskát, pillangót, madárkát lehet "alkotni". Vajon mi mindent tud kirakni és belelátni egy kicsi gyermek? Picasso és Braque vajon hogyan kezte a művészi látásmódot megtapasztalni, majd képeken megjeleníteni? Lehet pont úgy, mint a "Mágikus négyzeteket" rakosgató kisgyermek?
Tartalma:
Ajánlott életkor: 18 hónapos kortól - 3 éves korig