Marbushka
Az idők megváltoztak a Marbushka elindítása óta, de a játékok és a kiválóság iránti elkötelezettségünk egy kicsit sem változott. Az egykor kis kézműves műhelyként működő cég hamar olyan céggé nőtte ki magát, amely saját házon belüli gyártást és tervezést végez, ahol kiváló minőségű játékokat készítünk. A legjobb tudásunkat árasztjuk annak érdekében, hogy minden játék, amely elhagyja a családi tulajdonban lévő műhelyünket, tökéletes legyen.
Terveink mögött meghúzódó filozófia az eredetiség, az őszinteség és a játékosság. Célunk, hogy új csavart adjunk a gyermekjátékok jelentésén, és egy új világot hozzunk létre, amelyet a gyerekek és szüleik együtt élvezhetnek.
Hiszünk abban, hogy tartós minőség csak természetes anyagok felhasználásával és a legkiválóbb kivitelezéssel érhető el. Marbushkát a játékok iránti szenvedélyünk hozta létre, és azóta is táplálja. Olyan játékokat készítünk, amelyek sok generáción át kincsek maradnak, nemcsak külső megjelenésük, hanem tartalmuk és szellemük miatt is.
Mi az a furcsa zaj, az a halk pattogás? Az eső hangja szól a leveleken. Kis barátaink az erdőben kóboroltak, amikor a vihar elkapta őket. Hogyan juthatnak haza ilyen rossz időben? Elrejtőznek a gombák és a levelek alatt, és csak a búvóhelyről a búvóhelyre tudnak továbbmenni, hogy ne ázzanak el. Hangulatos facsonkházuk várja őket: a kandallóban tűz ropog, a vízforralóban pedig gőzölög a tea. Elkezdik a versenyzést, ki ér haza előbb?
- 3 éves kortól,4 Jjátékos részére
- Időtartam: 10 PERC
- Méret: doboz: 21X21 cm tábla: 40X40 cm figurák: 7 cm
- Tartalomjegyzék: 1 Játéktábla, 4 figura
1 házikó, 1fű - 1 növényi búvóhely
Tudja, hány cukkini kell egy csokoládétortához? Nem probléma, ha nem tudod, a játék során megtudod! Csodálatos ételeket készíthet a magas pontokért. Kipróbálhatja, milyen lenne séfként egy forgalmas konyhában, ahol versenyeznie kell a többi séffel a legjobb konyhapultokért és az összetevők beszerzéséért. A történet több helyszínen játszódik, és a végén látni fogod, hogy az ételek elkészítése valóban komoly stratégiai feladat.
- 7 éves kortól, 2-6 játékosig
- időtartam: 25 PERC
- Méret: Doboz: 16X32 cm Asztal: 45X30 cm Számok: 9 CM
- Tartalomjegyzék:,1játéktábla, 6 figura, 6 szakácskártya
18 akciójelelő korong, 6×10hozzávalókártya
29 étkezési kártya
Ed és Wolf véletlenül feltalálnak egy mágikus bájitalt, amely a növényeket mozgó, beszélő lényekké alakítja. Ettől a pillanattól kezdve új barátaiknak különleges elemekre van szükségük az életben maradáshoz. Ed és Wolf minden este kiugranak, hogy összegyűjtsék az összes fontos hozzávalót. Az idő rövid, és a helyszíneket csak egyenként lehet felfedni. Segíts nekik éjszakai küldetésükben: találj meg mindent, amire a növényeknek szükségük van, és térj vissza Ed szobájába, mielőtt túl késő lenne!
- 9 éves kortól, 2 játékosnak
- időtartam: 40 PERC
- Méret: dobboz: 32X16 CM csempe: 12X12 CM figurák & kártyák 8 CM
Tartalomjegyzék:12 csempe, 2 karakter1bőrönd, 10 tárgy
24 kristály, 1 szerszám ,2X21 időkártya, 15 növényi kártya
3 éves kortól ajánljuk, 2-4 játékos részére, a játékidő átlagosan 10 perc, így kiváló választás lehet rövid, de szórakoztató játékra. A színe...
A malackák boldog, elégedett életet élnek gyönyörű tengerimalac-palotában. Nem szívesen hagyják el kényelmes helyüket, hacsak nem a kedvenc csemegéikkel csalogatjátok elő őket. Talán még egy vidám játékban is részt vesznek.
A Piggily társasjáték kalandos utazásra csábítja játékosait. A játék menete egyszerűen követhető, és szórakoztató. Első körben össze kell állítanotok a malacka palotát, valamint az ösvényt, ezután pedig a cél, hogy kicsalogassátok különféle csemegével a tengerimalacokat, majd körbefuttassátok őket a pályán. Aki elsőször vezeti célba a malackáját, az lesz a játék nyertese.
A Piggily egy tökéletes első társasjáték kisgyerekes családok részére, hiszen kiskortól is játszható, ezzel megadva a legfiatalabb korosztálynak is a játékok versengő hangulatát.
A játék tartalma:
- 4 tengerimalac figura
- 1 dobókocka
- 4x4 csemege korong(uborka, paprika, alma, répa)
- 4 emlékeztető korong
- 16 tálka
3 éves kortól
Egy messzi-messzi kisvárosban mindenki izgatottan várja a karácsonyt. Minden ablakban ünnepi fények ragyognak, a házak kicsinosítva várják az ünnepet. Olyan meseszép minden, hogy egy röpke pillanatig még az angyal is rajta felejtette a szemét. Így történhetett, hogy egy hófelhő valahogy elé keveredett…az angyal megcsúszott rajta és az ajándékok szanaszét potyogtak.
A gyerekek közben a karácsonyi ünnepségről ballagnak hazafelé. Hosszú az út és csúszós. Ráadásul annyiszor meg kell állni, kirakatot nézni, beszélgetni, elhagyott sapkát-sálat felszedni… de talán marad idő arra is, hogy segítsenek keresgélni az angyalnak …nem?
Hol lakik a vakond? Á, azt mindenki tudja! ...és azt, hogy hol lakik a légy? Ez már nem olyan egyszerű, igaz? Mielőtt nekilátnál a munkának, meg kell találnod a képek párját, hogy egyformára tudd kiszínezni őket. A minták és alnyomatok segítenek a nagyobb felületek kitöltésében. 22 kis figura várja, hogy kitaláld, melyik az ő lakóhelye. Vigyázz, mert jól megkevertük ám!