Tásasjáték 8 éves kortól

Nézet:
Sorrend:
ÚJ
ET570125

Mint sok hagyományos játék, a liba játéka is nagyon tanulságos: tanulni számolni, megtanulni veszíteni (vagy nyerni!), a szabályok betartásával. Minden játékos kiválasztja a liba színét, és már megy is. A nosztalgikus dizájn hozzáadja minden varázsát. 2-6 játékos. Útmutató 11 nyelven.

Jellemzői:

Méret: 32X21X3cm
Korosztály: 5 éves kortól
Anyaga: Nyírfa, Keménykarton

ÚJ
ET571005

5 játék egy dobozban: sakk, libajáték, Ki nevet a végén, dáma játék és Snakes and Ladders. Táblák, kockák, sakkfigurák és szabályok (10 nyelven), minden benne van ebben a praktikus dobozban. Ideális utazáshoz, otthoni játékhoz az egész családnak

Jellemzői:

Mérete_ 21X21X10,5cm
Korosztály: 5 éves kortól
Anyaga: fa, kemény karton

ÚJ
5999559660702

Minden város tele van furcsa emberekkel, akik néha furcsa helyekre utaznak. Taxisofőrként Ön az első, aki megtudja, merre tart mindenki. Néha a nyomozó a jósnőhöz megy, vagy a bíró meglátogatja az állatkertet. A te szemszögedből ez mindegy, mert figyelned kell az útra! Ha ismeri a hátsó utakat, akkor Ön lesz a legjobb taxisofőr, aki először összegyűjti a napi fizetést, bármennyire is kalandos az út!

  • 6 éves kortól, 6játékosnak
  • Időtartam: 30perc
  • Méret: Doboz: 21X21 cm,Tábla: 40X40 cm, Taxi: 21X12X8 MM
  • TARTALOMJEGYZÉK
  • 1 Játéktábla, 6 TAXI, 50 Helyszín kártya, 
    36 utas, 24 szerencsekártya
    90 papírpénz
ÚJ
5999559660610

Tudja, hány cukkini kell egy csokoládétortához? Nem probléma, ha nem tudod, a játék során megtudod! Csodálatos ételeket készíthet a magas pontokért. Kipróbálhatja, milyen lenne séfként egy forgalmas konyhában, ahol versenyeznie kell a többi séffel a legjobb konyhapultokért és az összetevők beszerzéséért. A történet több helyszínen játszódik, és a végén látni fogod, hogy az ételek elkészítése valóban komoly stratégiai feladat.

  • 7 éves kortól, 2-6 játékosig
  • időtartam: 25 PERC
  • Méret: Doboz: 16X32 cm Asztal: 45X30 cm Számok: 9 CM

  • Tartalomjegyzék:,1játéktábla, 6 figura, 6 szakácskártya
    18 akciójelelő korong, 6×10hozzávalókártya
    29 étkezési kártya
ÚJ
5999559660979

Ed és Wolf véletlenül feltalálnak egy mágikus bájitalt, amely a növényeket mozgó, beszélő lényekké alakítja. Ettől a pillanattól kezdve új barátaiknak különleges elemekre van szükségük az életben maradáshoz. Ed és Wolf minden este kiugranak, hogy összegyűjtsék az összes fontos hozzávalót. Az idő rövid, és a helyszíneket csak egyenként lehet felfedni. Segíts nekik éjszakai küldetésükben: találj meg mindent, amire a növényeknek szükségük van, és térj vissza Ed szobájába, mielőtt túl késő lenne!

  • 9 éves kortól, 2 játékosnak
  • időtartam: 40 PERC
  • Méret: dobboz: 32X16 CM csempe: 12X12 CM figurák & kártyák 8 CM
    Tartalomjegyzék:12 csempe, 2 karakter1bőrönd, 10 tárgy
    24 kristály, 1 szerszám ,2X21 időkártya, 15 növényi kártya
DJ9290

Kifejezetten egy gyermek és egy szülő közös alkotására tervezett készlet.

Válasszon színes kerettel ellátott papírok közül, rajzolja meg! A kártyákon tippek vannak a rajzokhoz, a színek és a filctoll vagy viaszkréta használatához. A rajzolt alkotást matricákkal egészítse ki a gyermek, és a közös munka  máris elkészül! A készlet állatfigura alkotásokra alkalmas.
Tartalom:

  • 16 db sablon színes kerettel
  • 30 db kártya rajz tippekkel
  • 4 lap matricákkal
  • 3 db filctoll
  • 3 db viaszkréta
DJ8523

Csillagközi játék a Djecotól.

A galaxis peremén képes leszel eligazodni a csillagok között? Ez a kártyajáték a gyors, pontos megfigyelésen és a térbeli tájékozódás képességén alapul. Aki ügyes mindezekben szerencsés, hamar győz, aki pedig kevésbé ügyes ügyesedik a játékok során. Utolsókból lesznek az elsők! Lássuk csak!

Tartalma:

  • 4 db kétoldalas „galaxis” tábla
  • 4 db 6 db „konstelláció” kártya készlet
  • 3 db dobókocka 
  • 1 db játékszabály 10 nyelven
DJ8524

Memória, ügyesség és gyorsaság társasjátéka a Djecotól.

A zsákon belül, vakon kell sorba állítani a karnevál figuráit. Lehet-e tapogatni azokat? Hogyan döntsön gyorsan, ügyesen, aki zsebretett kézzel játszik éppen, mert a dobókocka azt diktálja? Furfangos egy játék!

Tartalma:

  • 2 db mágnestábla
  • 2 x 5 színű, fém talpú játékfigura
  • 30 db kihíváskártya
  • 1 db dobókocka
  • 2 db vászonzsák
  • 1 db játékszabály 10 nyelven

Csomagolás mérete: 22 x 22 x 4 cm

DJ8532

Logikai képkirakó játék: piramis.

15 féle alaplap, kihívás-képkirakó nagy figyelmet és jó logikát kíván. A 9 db különböző egységből álló fából készült kiarók 1, 2, 3, 4, 5 egységből tevődnek össze. Ahhoz, hogy a kiválasztott képkirakó kihívás képet ki tudja rakni a türelem-játékos, a kirakókon lévő képeket, hieroglifákat jól kell megválasztani, hogy a helyére is kerülhessen és el is férjen. A kihívás képkirakó alaplapok is 3 féle méretben kínálják a gondolkodnivalót. Ez a játék lehet jó szórakozás és lehet jó gondolkodás fejlesztő, karbantartó játék is. Hihetetlen, de a 9 fa kirakóval minda 15 alaplapon lévő 30 kihívásképet ki lehet rakni. A kérdés csak az melyik lapkákkal és milyen sorrendben! Családi türelemjáték.

Tartalma:

  • 15 db kétoldalas illusztrált háromszög alakú kihíváskártya
  • 9 db fakirakó 3 különböző méretben
  • 1 db játékszabály 10 nyelven
DJ8594

Stratégiával, türelemmel a győzelemért.

A lombkoronában megbúvó majomcsapatok harcolnak a kókuszdióért. Melyik lesz a legjobban szervezett banda, amely a legtöbbet gyűjti, miközben kiszorítja a rivális majmokat  és mindezt még a tigris érkezése előtt? Ez egy nagyon egyszerű mozgásos társasjáték, ahol a stratégia és a kivárás a legfontosabb.

Tartalma:

  • 1 db játéktábla (elöl: 3 és 4 játékos, hátul: 2 játékos)
  • 24 db majombábu
  • 48 db lapka
  • 1 db  játékszabály 10 nyelven

A csomagolás méretei: 30 x 28 x 4 cm

DJ5235

A híres backgammon játék Djeco által újratervezett illusztrációkkal.

Az ősiidők óta ismert játéknak két fajtája van, a szerencsejáték, amikor tétre játszák és a meccsjáték, amikor a győzelem a tét. Többnyire kétszemélyes játék, de játszható két csoport számára is. Okos stratégiai játék, amelynek a szabálya viszonyleg egyszerű: a játékalapon elhelyezett korongok a "dámák" mozgatása és a tábláról való kiléptetése a cél. A játékalap elnevezései udvar és ház, ellenséges udvar és ellenséges ház, amelyeket sorompónak nevezett jelzés választ el egymástól. 

A backgammont vagy ostáblát ketten játsszhatják egy 24 mezőből álló táblán 15-15 koronggal. Az egyes mezőket a háromszögek jelzik, ezeken lépdelnek a korongok "dámák" a kockadobásnak megfelelően. A játékosok a táblán körbe viszik a korongjaikat, egymásnak ellentétes irányban, és az győz, aki előbb szedi ki a tábláról a bábuit.

Tartalma:

  • 1 db 46,5 x 27 cm-es tábla
  • 30 db korong
  • 2 db dobókocka
  • 1 db játékszabály 10 nyelven

A doboz méretei: 38 x 18 x 3 cm

 

 

DJ8599

Emlékezet és stratégia egyenlő: Zsiráfia!

A Zsiráfia egy memória- és egyensúly érzék fejlesztő játék. A versengés abban folyik, hogy ki szerez  minél több zsiráfnyakat kié  lesz a legmagasabb zsiráf: A memória játékok szabálya szerint játszva  meg kell találni a kártyákon virágpárokat, azoknak megfelelően választhat ajátékos a különböző nagyságú zsiráfnyakak közül a számára legkedvezőbb nagyságút. A megszerzett építőelemből fel kell építeni a legmagasabb zsiráfot úgy, hogy stabilan álljon.

Tartalma:

  • 4 db zsiráftest
  • 4 db zsiráffej
  • 19 db zsiráfnyak építőelem (11 rövid, 5 közepes és 3 db hosszú)
  • 49 db kártya
  • 1 db kigyólap

Ajánlott életkor: 6 - 99 éves korig

DJ8598

Képeslapot, üdvözletet küldeni távoli utazásról nagyon jó!

Az utazó a világ körüli útja során ezer és egy felejthetetlen városba látogat el. Oszd meg ezt az utazási élményt a barátaiddal,  küldj képeslapokat! Kinek lesz a legjobb az útja?

Tartalma: 

  • 1 db játékmező
  • 16 db képeslap
  • 1 db dobókocka
  • 4 db utazó
  • 3 db  jármű
  • 1 db játékszabály

Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig

DJ8427

Vidám és izgalmas kooperatív társasjáték a Djeco kínálatában.

Az együttműködés és a csapatszellem aktivizálása ennek a társasjátéknak az értelme. Itt nem csak elképzeljük, hanem meg is személyesítjük a kismalacokat, és ettől nagyon izgalmas ez a játék. Ahhoz, hogy mind a hárman megmeneküljenek a gonosz farkastól, szorosan együtt kell működniük, akár csak a ház felépítésében.

A játék célja: együtt felépíteni a házat, a 3 kismalacot el  juttatni biztonságosan a téglaházba, mielőtt a farkas elkapná őket.

A doboz tartaloma:

  • 1 db játéktábla
  • 3 db különböző színű kismalacfigura
  • 1 db farkasfigura
  • 1 db főzőfazék (benne a hely a 3 kismalacnak)
  • 3 db dobókocka ( a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain: 1, 2, 3,  2 farkas és 1 ház jellel)
  • 1 db  téglaház (4 darabban)
DJ8446

A gondolkodás, a megfontolt lépések stratégiai társasjátéka a Djecotól!

Nem olyan egyszerű a korongokból lépésekkel úgy sort kialakítani, hogy ne a  másik játékos malmára hajtsuk a vizet!  Bár ebben a játékban nincs sem malom, sem víz, de az óvatlan játékos léphet nagy igyekezete közben olyan helyre, ami a másik játékosnak sok pontot hoz. Kemény stratégiát és okos lépéseket kell tenni ahhoz, hogy elérje a játékos a célt: a kihúzott kártyáján lévő korongok és a táblán lévő korongjai ugyanazok legyenek és ugyan úgy legyenek sorban. Előbb gondolkodni, azután cselekedni, ebben a játékban ez a lényeg. Lehet, hogy nem csak ebben a játékban lényeges előbb gondolkodni, azután cselekedni?  Itt viszont bőven kell tudni előre látni, spekulálni, vajon mi lehet a másik játékos kártyáin, vajon mi lehet majd a következő lépése. Jó kis edzés ez a kártyázás a jövőbeni döntések előtti gondolkodáshoz.

A doboz tartalma:

  • 1 db tábla
  • 12 db állatkorong
  • 48 db feladatkártya
DJ8493

A Térfeltöltő játék stratégiai-taktikai fejlesztő játék, társasjáték a Djecotól.

Különböző mennyiségű egységből és különböző összetett formákat alkotó formalapokkal kell feltölteni az alaplapot, úgy, hogy minél több pentomino, vagy examino kerüljön fel az alaplapra. Az győz, akinek kevesebb marad az alaplapon kívül. Rendkívül egyszerűen, mégis nagy hatásfokkal fejleszti a kognitív képességeket. A kognitív képességek segítenek a világ megismerésében, a helyes észlelésében, a jelenségek értelmes felfogásában, a tájékozódásban. Az észlelési, emlékezeti, képzeleti, gondolkodási, tanulási, alkotó képességek fejlődnek ezzel a társasjátékkal.

Tartalom:

  • 24 db faformalap (12 db színes pentomino – 5 egységből álló forma, 12 db fekete és fehér examino - 6 egységből álló forma)
  • 1 db alaplap
DJ8461

Csak akkor tudsz haladni és megnyerni egy futamot, ha helyesek a számításaid!

Remek játék a számolás gyakorlásához. Összeadás, kivonás, szorzás, osztás és akár négyzetre emelés is bevethető a játékosok tudásától függően. A kézből lapokat csak úgy lehet letenni, ha levezeti a játékos, hogy az előre megadott eredményt milyen matematikai műveletekkel érte el a kártyáiból.

A doboz tartalma:

  • 45 db kártyalap,
  • 11 db „nyeremény autó”
  • 2 db dobókocka
DJ8417

Hiszi, nem hiszi, viszi!

Ebben a társasjátékban blöffölhet a játékos, hogy mi van a kezében, mit engedhet meg magának, de állíthat a játék közben a játékos valóságot és mondhat megtévesztő adatot is. A játékostársnak el kell döntenie, hiszi vagy nem hiszi, amit az előtte lévő állít. Fürkészheti a társa arckifejezését, megfigyelheti a testtartását, apró mozdulatait, hogy megítélje mikor mond igazat, vagy mikor blöfföl, hazudik. Jól jön ez a tudás a mindennapokban, vagy majd a nagyok pókerjátékiaban egyaránt. Remek szórakozás, izgalommal, kacagással, játékos tanulása a startégiának, taktikának és a hazugság felismerés képességének. Kalóz játék, kincsvadászat, remek társasjáték az együtt játszásra felnőttnek és gyermeknek. Ez az a társasjáték, amit a felnőttek is élvezettel játszanak a gyermekekkel együtt!

Tartalma:

  • 1db társasjáték tábla
  • 5 db hajó számláló
  • 5 db blöff korong
  • 2 db kincs korong
  • 100 db kártya
  • 1 db útmutató, játékszabály
DJ8423

Nagy kalóz és kincsesláda története társasjátékban a Djecotól.

A társasjáték meséje  a kincsekért való harcról szól. A játék a kalóz és a hajóinasok küzdelme a kincsekért. Hajósinasoknak meg kell szerezni egy kincses ládát a kalóz barlangjából és el kell juttatni a csónakba. A kalóznak el kell kapni az összes hajósinast, hogy ne meneküljenek el a kincsesládával.

A doboz tartalma:

  • 1 db kalózfigura
  • 3 db hajósinas-figura
  • 3 db kincsesláda
  • 1 db játéktábla
  • 7 db kókuszpálma-rejtekhely
  • 1 db nagy kalóz kocka
  • 1 db kis hajósinas-kocka
  • 9 db kókuszpálma-kártya
  • 4 db papagájkártya
DJ8577

Gyorsaság és megfigyelés játéka a Djecotól!

Pánik a dzsungelben: vízilovak, kígyók és gepárdok nagyon elevenek és bármit megtesznek,  veszélyeztetik a természet nyugalmát. Segítsünk nekik békét találni azáltal, hogy minden fajnak saját tereket hozunk létre!

Tartalma:

  • 42 db poliominó
  • 21 db állatkártya
  • 3 db bónuszkártya
  • 1 db dobókocka
  • 1 db játékszabály10 nyelven

A csomagolás méretei: 22 x 22 x 4 cm

DJ5216

A sakk eredete sokakat foglalkoztat,  különösen a sakk rajongóit. Nem csoda, hiszen az évezredek alatt jól ki tudott finomodni, mint sport és játék egyaránt. A legenda szerint indiai eredetű stratégiai játék, ami gondolkodni és dönteni tanít.

Magyarországon Polgár András  írt a sakkjáték elmére ható erejéről könyvet, vannak iskolák, ahol a fejlesztő foglakozás lényege a sakkozás.

A doboz méretei: 38 x 16 x 3 cm

H305248

A Miyabi a kifinomult, tökéletességre törekvő japán kertművészet kihívásait idézi meg. A feladat, hogy megtervezd és megépítsd saját japánkertedet, néha nehezebb lehet, mint gondolnád - de a sikerélmény mindenképp kárpótol a fejtörésért. A csomagban minden rendelkezésedre áll, amire a kertépítés során szükséged lehet: fák, cserjék, kövek, lámpások és pagoda - csupán a képzelőerődön és a logikádon múlik, hogy tied legyen a legterebélyesebb kert, vele együtt a legtöbb pontszám a játék végére. Könnyen tanulható, rövid játékidejű társasjáték 8 éves kortól.

H303485

Trükkös kockajáték 2-5 játékosnak 8 éves kortól.

Végre király vagy! Minden álmod valóra vált. A kastélyodban ülsz és letekintesz a királyságodra.

Zöld mezők, termőföldek, magas hegyek és tiszta vizű folyók amerre csak ellátsz... csak egyvalami hiányzik: a lakosok.

Ezért elindulsz a különböző népek királyságaiba szerte az országban- a gazdag városokba, az őrült gnómokhoz a műhelyeikbe, a törpökhöz a mély tárnákba, az orkokhoz, tündérekhez és a varázslótanoncokhoz.

De egyikük sem könnyen meggyőzhető és más királyok is próbálják őket megnyerni.

Szerencsére és ügyességre is szükséged lesz, hogy megnyerd a legjobb alattvalókat a királyságodba.

De vigyázz a buta falusiakkal és sárkányokkal, különben a virágzó királyságod hamarosan üres puszta lesz és látnod kell, hogy más válik a kockák királyává.

Kinek sikerül a legtöbb győzelmi pontot szereznie?

Díjnyertes társasjáték: Vouden Peli 2018 finalist, Spielgrafik Graf Ludo 2018 jelölt

Sorrend: