Társasjáték 5 éves kortól
Ebben a szórakoztató családi játékban próbálj meg minél több széket egymásra rakni hibázás nélkül. A feszültség tapintható! Kinek vannak acél idegei és a legbiztosabb kezei?
Játékszabályok 1. változat:
Minden leeső szék 1 pontot ér. A legalacsonyabb pontszámot elérő személy nyer. Ezt a családi játékot legfeljebb 4 játékos játszhatja az optimális szórakozás érdekében. A székgarnitúra 18 székből áll, de ha nagyon ügyes vagy a játékban, rendelj két készletet, így akár 36 széket is egymásra tudsz pakolni és több emberrel játszhatsz!
Játékszabályok 2. változat:
Minden játékos rakjon egymás után egy-egy széket, amíg a torony fel nem borul. Az a játékos, aki ledönti a tornyot, veszít, a többi játékos pedig megnyeri a játékot. Természetesen lehet kieséses versenyt is játszani, ahol az a játékos veszít, aki ledönti a tornyot, majd a többi játékos kezdheti elölről, amíg csak egy végső győztes marad!
A születésnapi bulin mindent a kezedbe szeretne venni: lufikat, ajándékokat, gyertyákat és édességhegyeket! Képes leszel többet megragadni, mint az összes többi bulizó?
Az Auch schon clever (németül "Also Pretty Clever") játékmenete hasonló a Ganz schön clever játékhoz , ahol az egyik játékos dob kockával a saját körében, majd kiválasztja, hogy mit akar, míg a többiek kapnak valamit abból, amit hátrahagytak.
A körödben dobj az öt kockával. A kockák arcán egy joker szimbólum vagy egy ikon látható a négy színes háttér valamelyikén. Válassza ki az összes egy háttérszínű kockát, egyszerre vegyen be minden jokert, majd használja az ezeken a kockalapokon lévő szimbólumokat, hogy megjelölje a pontozólap ezen a színes területén lévő elemeket:
- A léggömbök például a sárga területen vannak, és balról jobbra kell jelölni őket: piros, kék, zöld, lila, kék stb.
- A narancssárga területen lévő gyertyákhoz annyi gyertyának kell lennie, amennyi a következő vonatkocsin van, hogy kijelölje azt.
- A zöldterületen lévő ajándékok tetszőleges sorrendben jelölhetők.
- A kék területen lévő édességek párban, sorban jelennek meg – fánk, sütemény, sütemény –, és sorban balról jobbra jelöljük ki a szóközöket, amíg van egy pár hozzáillő édesség a kockán.
Ha nem tudod használni a felvett kockát, pl. vettél piros, kék és lila lufit, és csak az első kettőt tudtad megjelölni, akkor a fel nem használt kockákat vissza kell juttatnod a többieknek. Ezután minden játékos egyetlen háttérszínű kockát választ – és a játékosok választhatnak azonos vagy különböző színeket –, és kijelölik, amit tudnak.
Ha egy kör mellett megjelöl egy bekarikázott tárgyat vagy ajándéksort, azonnal áthúzhatja a körrel azonos színű elemet. Ennek az elemnek az áthúzása újabb bónuszt kaphat!
Amikor egy játékos az összes tárgyat lejelöli egy területen, a játék az adott kör végén ér véget. Az Ön által kitöltött különféle elemekhez vagy sorokhoz szivárványcsillagok kapcsolódnak, és aki a legtöbb szivárványcsillagot gyűjti össze, az nyer!
5 éves kortól
nyelv: német
Hallottál már valaha az észak-harzi Quedlinburg városáról és az évente megrendezésre kerülő híres vásárukról?
A gyerekek minden évben a vásár előtti napon nagy versenyen vesznek részt, és most te is csatlakozol hozzájuk! Játssz a Kuruzsló szamárral és barátaival. Etesd az állatodat, és lépj vele a pályán. De ez nem szokásos eledel, és nem mindig segíti a négylábú barátod haladását. Neked kell megtalálnod a megfelelő eledelkombinációt, hogy a lehető leggyorsabb legyen. Néha „álomfű” kerül a táskádba, és az állatod inkább szunyókál egy keveset. Menet közben gyűjts rubinokat, amikből új ellátmányt vásárolhatsz. Érj be a célba, és nyerd meg az áhított aranyüstöt.
6 éves kortól
nyelv: német
Ó, nem, a Spinosaurus támad! A te küldetésed, hogy segíts a Colby fivéreknek, akik meg akarják őrizni a többi, békeszerető dinoszauruszt, és menedékükre akarják vinni őket. És ne felejtsd el megmenteni a Colby fivéreket sem. A végső győztes feladat a biztonsági kerítés működésbe helyezése. A játékosok kooperatív módon járnak el ennek elérése érdekében, együtt nyernek vagy veszítenek.
A játékot a kockadobás mechanikája vezérli. A kockadobástól függően vagy a Spinosaurust vagy valamelyik Colby testvért kell mozgatnod. Mindegyik testvérnek meg kell mozdulnia egyszer, mielőtt újra megmozdulhatna. Oda-vissza útjuk során dinoszauruszokat gyűjtenek, és berakják a lakókocsijukba, és elhozzák őket a menhelyre. A Spinosaurus mindig a menhely felé halad. Ha a Spinosaurus ez előtt eléri a menhelyet, akkor kudarcot vall.
5 éves kortól
nyelv: angol
Gyűjts zöldségeket a nyuladnak!
Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget!
4 éves kortól
ABékalandban átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! Vezesd át a békáidat a tavon, de kerüld el a nagy halat! Átkelés közben akadályozhatod a játéktársaidat, mert aki elsőként jut át a békacsaládjával a túlpartra, megnyeri a játékot.
A Békaland játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. Légy körültekintő! A Békaland fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát.
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
- 5/5 Rugalmas gondolkodás
- 5/5 Tervezés
- 5/4 Problémamegoldás
- 5/4 Koncentráció
- 5/2 Memória
Egyszer volt, holt nem volt… Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű 3D-s fejtörő játékban. Ismered Csipkerózsika meséjét? Akkor ez a játék éppen neked való!
Segíts a lovagnak eljutni Csipkerózsikához! Vagy jobb ötlet magának Csipkerózsikának segíteni, hogy megmeneküljön? Találd meg a labirintus bejáratától az utat a kastélyig, anélkül hogy elvesznél!
A sárkánynak segítenél inkább? Akkor a feladat az eddigi ellenkezője! Tedd le úgy a sárkányt az útvesztőbe, hogy az összes kastélyba vezető utat elzárja, így a lovag nem tudja megmenteni Csipkerózsikát.
A Csipkerózsika készségfejlesztőben 60 különböző feladványt (30-at sárkánnyal és 30-at sárkány nélkül) és egy családi képeskönyvet is találsz, amellyel elmesélheted a klasszikus mesét, egy modern csavarral.
3-7 éves korig
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű fejtörő játékban. Segítesz Piroskának megtalálni a helyes utat a nagymamához?
Helyezd fel Piroskát, a házat és a fákat a játéktáblára, a többi elem használatával pedig építsd meg az utat a nagymama házához. A SmartGames család meseszereplős termékének füzete 48 különböző nehézségű feladványt tartalmaz. A doboz tartalmaz továbbá egy családi képeskönyvet az eredeti mesével és egy modern fordulattal.
4-7 éves korig
2 az 1-ben játék, melynek célja az építés, majd a rombolás.
A Catle Rock egyesíti az építkezés örömét a mindent fenekestül felforgató játék izgalmával. Nagyszerű klasszikus 4-8 éves gyermekek szórakoztatására. Ez a 30 kúpból és 4 egymásra rakható deszkából álló építőjáték lehetővé teszi, hogy több tucat kombinációt alkoss a lehető legmagasabb vagy leglátványosabb kastélyokból, miközben túlszárnyalhatod magad építészként. Ha elkészül a nagy mű, itt az ideje a pusztulásnak! A játékosnak három lehetősége van, hogy dobásával mindent leromboljon. A játék rengeteg izgalmat kínál, miközben a játékosok versenyeznek, hogy akár egyetlen dobással leverjék a legtöbb kúpot. Aki eléri ezt a bravúrt, az nyeri a játékot!
Tartalma:
- 30 db csonkakúp alakú kastélymintás céltárgy
- 4 db tábla az építéshez
- 3 db labda
- 1 db szövettáska
Doboz méretei: 21,2 x 32,2 x 6 cm
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Egyszer volt, hol nem volt… Segítesz a három kismalacnak megépíteni a házukat? Ha jön a farkas gyorsan a házikóba kell juttatni a malacokat!
Felállítod a házakat, hogy a kismalacok addig az udvaron játszhassanak? De figyelned is kell! Ha felbukkan a farkas, akkor a három kismalacot be kell terelned a házakba, hogy biztonságban legyenek! A három kismalac tökéletes készségfejlesztő a legkisebbek számára. Három darab nagyméretű játékelemből áll, amelyeket könnyű megmarkolni. A játékhoz egy képeskönyv is tartozik, illetve egy feladványfüzet 48 feladvánnyal (24 farkasos, és 24 farkas nélküli feladvánnyal).
4-7 éves korig
Start - cél, lépegetős társasjáték.
Hagyományos társasjáték a kisiskolások és családok számára.
Igazi klasszikus! A Petits Chevaux - Kis Lovak híres társasjáték Djeco által újra feldolgozott változata csodaszép illusztrációkkal.
Magyarországon a régi jó "Ki nevet a végén!" elnevezésű társasjátékként vált ismertté. Az izgalom és a nevetés nem marad el.
A doboz tartalma:
- 1 db játéktábla
- 16 db bábu
- 1 db dobókocka
A doboz méretei: 38 x 16 x 3 cm
Design: Gwen Keraval
Társasjáték 2-12 fő részére, csoportokban sorversenyként is játszható. 4 éves kortól ajánlott.
A feladat a kártyákon lévő rendelések összeállítása a szettben lévő spatula segítségével. Fejleszti a koordinációt és a nagymotoros mozgást.
A Learning Resources Robot Face Race színfelismerő játékában a játékosoknak a robot arcán lévő színeket kell minél gyorsabban felismerni. A színeket egy külön szerkezet választja ki véletlenszerűen. Kiválóan fejleszti a színfelismerést, a vizuális észlelést. Nem csak otthon, de óvodában is játszhatjátok, mert a készlet akár 24 játékos számára elegendő.
Csatlakozz be a Numberblockokhoz egy színes, problémamegoldó kaland erejéig a Numberblocks Race to Pattern Palace társasjátékkal. A nagy sikerű Numberblocks tévésorozat "Pattern Palace" epizódja által ihletett játékban a játékosok felváltva hoznak létre mintákat, hogy megnyissák a Pattern Palace-hoz vezető utat. Az elsőként célba érő játékos nyer!
A játékosok a palotához vezető kanyargós úton navigálnak, miközben gyakorolják a minta- és színfelismerést, a számolást és még finommotoros készségeiket is fejleszthetik útközben.
Ajánlott 3 éves kortól, 2–4 játékos számára.
Ez az észvesztően szórakoztató számvadász társasjáték ideális az összeadás és kivonás elsajátításához, gyakorlásához akár az iskolában, akár otthon. A játékosok húznak egy halkártyát, amin egy matematikai feladványt látnak. A pörölyfejű cápa kalapácsukkal fel kell szedniük azokat a buborék számkártyákat, amelyekkel megoldható az egyenlet. A játékot az nyeri, aki elsőként megold 5 feladványt! A játékleírásban további játékötletek is olvashatók.
A gyerek már akár 5 éves kortól játszhatnak vele, de első osztályosoknak különösen ajánljuk.
Szabadulj ki elsőként Matek-sziget láva öntötte romjaiból ezzel az izgalmas matematikai társasjátékkal, amely segít a gyerekeknek gyakorolni a fejszámolást, az összeadást és kivonást a 20-as számkörben. A 2-4 játékos számára tervezett kalandjáték a rettenthetetlen kalandorokat a Matek-sziget kietlen vidékére repíti, ahol összeadási és kivonási képességeiket kell használniuk a meneküléshez és a győzelemhez.
Ezt a gyerekeknek szóló szórakoztató matematikai játékot 10 számjegyű ill. összeadás és kivonás jeleket ábrázoló dobókockákkal játsszák, amelyek minden dobásnál más matematikai műveletet mutatnak (pl. 5+2, 8-3). Oldd meg a feladatot, és haladj a táblán a dobott számok szerint. Játék közben izgalmas mezőkre tévedhetsz, ahonnan vagy gyorsabban haladhatsz előre, vagy éppen vissza kell lépned néhány mezőt. Át kell jutnod a vulkánon, majd elsőként elérni a repülőgépet, amellyel elhagyhatod a szigetet.
A gyerek már akár 5 éves kortól játszhatnak vele, de első osztályosoknak különösen ajánljuk.
Rendet vág a dzsungelben és nyer!
Kihíváskártyákon a játék aktuális szabálya, azaz úgy kell a játékmezőn elmozdítani a lapkákat, ahogyan a kihíváskártya mutatja. Mégis kell hozzá okos gondolkodás, jó térlátás és egy kis taktikai érzék, mivel a többi játékos elől a legtöbb pontot megszerző játékos lesz a győztes. A pontokat pontjelző táblán tartják számon, amit az ellenfél is szem előtt tart játék közben! Ez a huncut játék szórakoztató és jó figyelem és téri-orientációs készség fejlesztő játék.
Tartalma:
- 2 db karton alaplap
- 2 db fakorong különböző színben a pontjelző táblához
- 1 db pontjelző
- 30 db kihíváskártya
- 1 db használati útmutató több nyelven
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
Ki kapja ki?
A kacsahorgász standnál tökéletesen jó a hangulat. Ahogy a vízáramlás halad, a kacsák előre úsznak, és jó lenne előre látni a mozgásukat, tudni, hogy mikor hova fognak megérkezni. A játékosok díjakat nyernek, attól függően mennyi kacsát kapnak el. Jól kell helyezkedni, és elkapni a megfelelő színű kacsát a megfelelő időben.
Tartalma:
- 1 db játékmező
- 21 db tavirózsa korong
- 24 db ajándékkártya
- 16 db műanyag kacsafigura
- 4 db fakorong
Doboz méretei: 30 x 28 x 4 cm
Ki ül fel a hintára? Okos társas.
A játékos dob a két dabókockával, majd megforgatja a körhintát. A körhinta az óramutató járásával megegyező irányban forog. A játékos kiválasztja a két kocka egyikének értékét, és elforgatja a körhintát. A cél minél több pom-pom megszerzése körhintázás közben. A győzelemhez a játékosnak meg kell mozgatnia az esze kerekét is, stratégia, kis taktikai terv kell a győzelemhez.
Tartalma:
- 1 db pörgő alaplap
- 10 db megszerzendő pom-pom zseton
- 17 db pont számláló zseton
- 2 db dobókocka fából
- 1 db útmutató
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
Kincsvadász. Pontszerző társasjáték a fantázia és a képzelőerő játéka.
A játékosok táblái olyanok, mint a kalóz kincskeresők térképei. A játékosok a jelzőkártyákkal keresztet tehetnek oda, ahol a megszerzendő kincs van. Amelyik játékos elősször tudja a kincsesláda köré kereszt alakban kirakni a "kalózlapkáit" az nyert! "Kincsesláda" jelzőt helyeznek a tábla közepére és a játékosoknak a kalózkártyáikat egyenként kell elmozdítaniuk, hogy egy vízszintes és egy függőleges vonalat alkossanak a láda körül. A kincsvadászat terepén különböző "tereptárgyak" krokodil, szikla stb nehezítik az előrehaladást, A gondolkodás és a szerencse kettős játéka.
Tartalma:
- 4 db terep-tábla
- 44 db kartonlapka
- 1 db textilzsákocska
- 35 db kép kis kartonlapokon
- 1 db útmutató
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 4 cm
Egy messzi-messzi kisvárosban mindenki izgatottan várja a karácsonyt. Minden ablakban ünnepi fények ragyognak, a házak kicsinosítva várják az ünnepet. Olyan meseszép minden, hogy egy röpke pillanatig még az angyal is rajta felejtette a szemét. Így történhetett, hogy egy hófelhő valahogy elé keveredett…az angyal megcsúszott rajta és az ajándékok szanaszét potyogtak.
A gyerekek közben a karácsonyi ünnepségről ballagnak hazafelé. Hosszú az út és csúszós. Ráadásul annyiszor meg kell állni, kirakatot nézni, beszélgetni, elhagyott sapkát-sálat felszedni… de talán marad idő arra is, hogy segítsenek keresgélni az angyalnak …nem?
Ajánlott életkor: 5-10 éves korig | Játékosok száma: 2-4 fő | Játékidő: 15 perc
A játék tartalma: 3 játékszett (szettenként 3 tábla), 36 kicsi kártya és 50 nagyobb kártya, vászonzsák
A játék célja: A lehető legtöbb kártyát gyűjteni a saját táblára
Előkészületek:
• A játékosok kiválasztanak egy játékvezetőt, aki a képet szóban „leírja” a többieknek
• A gyerekek a játék kezdete előtt ismerkedhetnek egy kicsit a képekkel
• A „konyhához” és a „fürdőszobához” kevesebb kártya tartozik, mint a „padláshoz”. A „padlás”
tábla nehezebb, haladóbb szinthez ajánljuk. Érdemes a gyerekek életkorának megfelelő szintet
választani.
• Fontos, hogy tisztában legyenek a gyerekek a táblák nevével
és a hozzájuk tartozó mezők jelöléseivel (A1-E5 és A1-F6). →
• A játékosok magukhoz vesznek egy-egy táblát (mindenki
ugyanolyant) a játékvezető kivételével.
• A játékvezető maga elé teszi az adott
táblákhoz tartozó kártyákat, és pakliba
rendezve képpel lefelé maga elé teszi. (A
táblák hátoldala és a hozzájuk tartozó
kártyák hátoldala megegyezik).
Lottó típusú társasjáték, ami segíti az ismeretek megszerzését és gyakorlását.
Anyaga: textil, FSC® tanúsítvánnyal rendelkező papír és karton
Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.
Ajánlott életkor:5-10év
Holdra szállás a Djecoval.
A galaxis legtávolabbi pontjain egy csillagverseny dúl! Te leszel a leggyorsabb, aki felfedezi az intergalaktikus szektort? Ehhez használnod kell az ügyességedet, hogy a rakétákat a megfelelő helyre indítsd! Meg kell győződnöd róla, hogy a rakéták a megfelelő helyen landolnak, ha nyerni akarsz!
Tartalma:
- 4 db játékmező
- 4 db rakéta
- 1 db "1. helyezett kártya"
- 54 db kártya
- 1 db hold
- 1 db játékszabály 10 nyelven
Doboz méretei: 30 x 28 x 4 cm
Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig
Nagyon vicces, memória és beszéd fejlesztő társasjáték a Djecotól.
A társasági etikettnek szigorú szabályai vannak a Marson! Ha a bemutatkozás során elvéted valamelyiket, büntetésül egy plusz testrészt aggatnak rád. Vajon hány füled, orrod, vagy szemed lesz a játék végére?
Ha jól akarsz szórakozni, nagyokat nevetni, ezt a játékot ne hagyd ki!
A doboz tartalma:
- 4 db marslakós kártya
- 24 db tépőzárral ellátott szem
- 4 db állítható fejpántra
- 18 db szemet, orrot vagy fület ábrázoló négyzet alakú kártya
Dobozméret: 21,5 x x21,5 x 3 cm
Ajánlott életkor: 6 - 10 éves korig
Az erkölcsi nevelés eszközeként használt társasjáték.
Évezredek óra fennmaradt társasjáték a "Kígyók és létrák" játék. Eredetét Indiának tulajdonítják, de az ókorban már ismert és kedvelt volt más kultúrákban is. A lényege minden korban ugyanaz volt, az erkölcs és a szerencse szerepének megtapasztaltatása játék közben. A létrák mezője (ahonnan felfelé lehet lépni) az erkölcsi jó választást, a kígyók (ahonnak lefelé lehet csúszni) a rossz döntést és a balszerencsencsét szimbolizálták.
A játék célja az alsó mezőből feljutni a legfelsőbe, miközben lépeget a bábujával a játékos a kidobott pontszámoknak megfelelően, vagy előrébb jut, vagy visszacsúszik, a szerencséjétől függően.
A Djeco gyermeknek szánt változatában a pingvinfigura lépeget a biztonság felé, szerencsésen elkerülve a rá leső veszélyeket.
A doboz tartalma:
- 1 db játéktábla
- 1 db dobókocka
- 4 db pingvinfigura
A doboz mérete: 42 x 16 x 3 cm
Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig
Klasszikus társasjáték újratervezve, gyermekek számára illusztrálva.
Európában századok óta ismert társasjáték, amely dobókockás, lépegetős, egy 63 kockából álló, spirális játékmezőn. Egy-egy nevezett, számozott játékmezőnek pedig speciális jelentősége van. Az, hogy hányas mező jelent jót, vagy hordoz büntetést, azt talán a számmisztika döntötte el valaha. A régi, a felnőtteknek készített társasjátékban volt börtön, meg szabadulás, aki túl jutott az 58. mezőn az elekerülte a halált. A gyöztesnek pontosan a 63. mezőre kell érkeznie. Ehhez voltak a lépésszabályok, hogy ha két kockával dob és túl ment, hova, hogyan léphet, ki hányas mezőről hova juthat. Valami mélyebb filozófiát is tulajdonítottak régen ennek a játéknak az életről és az újjászületésről. Itt a gyermekeknek szánt változatban a szabályok szelídítettek, az illusztráció retro, szinte élethű grafikákkal teszi üdévé, kedvessé a játékmezőt.
Tartalma:
- 1 db játékmező
- 2 db dobókocka
- 4 db játékfigura
Doboz méretei: 38 x 16 x 3 cm
Ajánlott életkor: 5 - 12 éves korig
Amilyen a dominó régen volt!
Klasszikus dominó, fekete-fehér, 0-6 számképig variálva.
Tartalom:
- 28 db fekete, kemény műanyag lapka
A doboz mérete: 20 x 8 x 4 cm
Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig
20 játék egy készletben!
20 régen is ismert társasjáték felfedezésére vagy újra felfedezésére ad alkalmat ez a készlet. Minden benne van: klasszikus lépegetős táblajátékok, sakk, malom, kártyajátékok. Jegyzetfüzet a pontok felírásához. Évekig használható, jó kedvű, szórakoztató játszásokhoz.
Doboz mérete: 30 x 30 x 4 cm
Ajánlott életkor: 6 - 99 éves korig
Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.
Anyaga: keménykarton