Társasjáték 5 éves kortól

A Zsiráfia egy memória- és egyensúly érzék fejlesztő játék.

Blöffölős, taktikai társasjáték kalóz történettel a Djeco-tól.


Malac és Liba két jóbarát, akik folyton vicces kalamajkába keverednek. Ezúttal nagy feladat vár rájuk: a betakarítás. Segíts hőseinknek a teherautóra rakni a kukoricát, és legyél te a győztes!
Számolj és használd az akciókártyákat, pakold fel te a legtöbb cső kukoricát, hogy megnyerd a játékot! Tóth Krisztina vicces hősei Hajba László illusztrációin kelnek életre. A hőseink kalandjairól szóló meséket keresd a könyvesboltokban!
Tartalom:
1 összeállítható teherautó,
1 speciális dobókocka,
96 kukoricakorong,
5 láda kártya,
15 akciókártya

Malac és Liba két jóbarát, akik folyton vicces kalamajkába keverednek. Ezúttal nagy feladat vár rájuk: a betakarítás. Segíts hőseinknek a teherautóra rakni a kukoricát, és legyél te a győztes!
Számolj és használd az akciókártyákat, pakold fel te a legtöbb cső kukoricát, hogy megnyerd a játékot! Tóth Krisztina vicces hősei Hajba László illusztrációin kelnek életre. A hőseink kalandjairól szóló meséket keresd a könyvesboltokban!
Tartalom:
1 összeállítható teherautó,
1 speciális dobókocka,
96 kukoricakorong,
5 láda kártya,
15 akciókártya

Jonatánt és barátait sürgős szállítással bízták meg. A boltokban már nagyon várják az árut. Vajon melyikük lesz a leggyorsabb? Igyekezniük kell, de, csak óvatosan! Hol egy mentőautó, hogy egy markoló állja el az utat.
Fordulatos társasjáték nem csak a „Kerék mesék” rajongóinak.
Tartalom:
1 játéktábla, 2 speciális dobókocka,
4 fa teherautó bábu, 9 fa rakomány kocka,
4 akadály kártya, 4 műanyag talp,
12 benzincsepp korong

Szegény kutyusok bánatosan ücsörögnek a menhely ketreceiben. Segíts rajtuk, hogy mielőbb új otthonra találjanak!
Vajon kinek sikerül a legtöbb kutyust megmentenie? Pitypang és Lili, Pásztohy Panka kedves mesefigurái, ezúttal egy vidám kártya- játékban kelnek életre.
Tartalom:
50 játékkártya
1 játéktábla
Illusztráció: Pásztohy Panka

Múlt éjszaka tolvajok jártak a kastélyban, és három értékes tárgyat rejtettek el, hogy ma éjfélkor visszatérjenek, és elvigyék azokat. Nekünk, detektíveknek meg kell előznünk őket, és közösen kinyomoznunk, hogy vajon mi rejtőzik a titkos csapóajtó alatt. Ha ez sikerül, mielőtt tizenkettőt üt az óra, akkor a detektívcsapaté a győzelem.
„A Titkos Ajtó” egy izgalmas memóriajáték, amely minden korosztálynak kihívást jelent.
Tartalom:
Játéktábla, a pince
Hátfal az órával
3 emelet
12 órakártya
12 kártyapár az értékes tárgyakkal
3 tartalék kártya

Hatalmas, nagy lombú gesztenyefák nőnek az óvoda kertjében. Ősszel, mikor a termés lepotyog a fákról, a gyerekek legkedvesebb szórakozása a gesztenyegyűjtés. Ha ügyesek, hamar sikerül egy vidám gesztenyebabához elegendő fényes, barna gesztenyét szedniük, és közben még a tüskés héj sem szúrja meg az ujjukat.
Az ovis – kisiskolás korosztálynak készült látványos társasjáték fejleszti a stratégiai gondolkodást, és folyamatosan döntések meghozatalára készteti a játékosokat.
Tartalom:
1 játéktábla
4 fabábu
20 homokszem fakocka
4 jelzőkocka
1 pörgetőtábla
Illusztráció: Pásztohy Panka

Gyűjts össze minél több kártyát az ovis jelekkel! Ha a csillagra lépsz, húzhatsz egy lapot. Az sem baj, ha nem a te színed, pörgesd meg a krétaforgót, a felesleges kártyát pedig add tovább valamelyik játékostársadnak!
Ebben a fordulatos, vidám játékban addig lépegetünk körbe-körbe a pályán, és addig csereberéljük a lapjainkat, ameddig össze nem gyűjtünk öt olyan kártyát, ami megegyezik a bábunk színével. Az óvodás korosztálynak szóló társasjátékot Pásztohy Panka kedves grafikái díszítik.
Tartalom:
1 játéktábla krétaforgóval
48 jelkártya
4 bábu
1 dobókocka
Illusztráció: Pásztohy Panka

Gyűjts össze minél több kártyát az ovis jelekkel! Ha a csillagra lépsz, húzhatsz egy lapot. Az sem baj, ha nem a te színed, pörgesd meg a krétaforgót, a felesleges kártyát pedig add tovább valamelyik játékostársadnak!
Ebben a fordulatos, vidám játékban addig lépegetünk körbe-körbe a pályán, és addig csereberéljük a lapjainkat, ameddig össze nem gyűjtünk öt olyan kártyát, ami megegyezik a bábunk színével. Az óvodás korosztálynak szóló társasjátékot Pásztohy Panka kedves grafikái díszítik.
Tartalom:
1 játéktábla krétaforgóval
48 jelkártya
4 bábu
1 dobókocka
Illusztráció: Pásztohy Panka

Térkép nélkül hamar elveszünk a tengeren. Segíts Rumininak összeilleszteni a szétszakadt térkép darabjait, hogy mielőbb meg találhassa a varázseszközöket!
Izgalmas, pörgős kártyajáték, melyben a szerencse mellett sokkal inkább a taktikázás, és a jó megfigyelőkészség kap szerepet.
Tartalom:
16 varázseszköz-kártya
32 térképkártya
32 hajóablak-kártya
8 bazárkártya
12 kincskártya
Illusztráció: Kálmán Anna

Indul a kaland! Szállj hajóra, és látogasd végig a Rumini könyvek megannyi helyszínét! Küzdj meg a cápával, vásárolj a pelevári bazárban, ülj be egy pókerpartira a Zsúr- Szigeteken, és juss el minél előbb három nagy kikötőbe!
A játékosok a Rumini könyvekből jól ismert helyszíneken hajtják végre a játék elején kapott feladatokat. Az égtájkocka szerinti irányban hajózva különböző kalandok részeseivé válnak, hogy végül a varázseszközök segítségével teljesíthessék küldetésüket. A szerencsés szélirány mellett, taktikáznia is jól kell annak, aki először szeretné bejárni a három kikötőt.
Tartalom:
Tábla
kártyák
különleges dobókocka
Illusztráció: Kálmán Anna

Boribon autói ott sorakoznak az öreg almafa alatt. Almát visznek Annipanninak, de melyik autó lesz a leggyorsabb? A piros, a kék, a sárga, vagy a zöld? Egy pörgettyű mutatja, hogy hová kell lépni.
Sajnos sok baj történhet útközben: kiesik a kerék, elromlik a motor, kövek vagy faágak hevernek az úton - s a kocsik már fel is borultak. Ilyenkor kell egy jóbarát, aki segít Boribonnak: egy nyúl, egy mókus vagy egy süni. Aki elsőnek ér Annipannihoz a kavicsos útra, almáspitét kap.
Tartalom:
1 játéktábla pörgettyűvel
4 autós bábu
15 segítő kártya
4 tányéron almáspite

Boribon és Annipanni szamócát keresgélnek. Segítsetek nekik, hogy mielőbb odajussanak a szamócabokorhoz! Az ösvény össze-vissza kacskaringózik a réten. Vajon melyikük jut hamarabb a piros bogyókhoz?
Ez a játék fejleszti a logikai készséget. Nem kell hozzá kocka, nem kell számolgatni. Gyors, mulatságos, és rövid ideig tart. Éppen megfelel a kisgyerekek koncentrálóképességének.
Tartalom:
1 játéktábla,
5 db szamócás kártya
56 db játszókártya

Brúnó és szülei a Fővárosi Állatkertben töltik a délelőttöt. Utána kocsiba ülnek, és áthajtanak a Kopaszi-gáthoz, hogy találkozzanak Orsiékkal. Te is menj végig az úton, haladj át Budapest hídjain! Lássuk, ki ér előbb a célba!
Meglehet, hogy hosszú lesz az utad, hiszen sok látnivaló akad az út mentén. Dobj a dobókockával, kövesd a mezőkre rajzolt utasításokat és haladj a cél felé!
Tartalom:
1 db játéktábla
4 db bábu
7 db híd
14 db (hidanként 2 db) műanyag talp
1 db dobókocka
Játékszabály

Bogyó és Babóca varázslatos mesevilága várja a gyerekeket egy vidám memóriajátékra! Keressük meg, hol bujkál Csiga Csaba! Vajon melyik kártyán lehet a Hangyakirálynő?
Bartos Erika csodálatos rajzaival díszített memóriajáték fejleszti a gyerekek emlékezőképességét, a memóriaforgók pedig az asszociációs készségüket teszik próbára. Sikerül-e összepárosítani a kedves figurákat a lakóhelyükkel? Egészen biztosan! Lehet egy kicsit nehezebb? A hegedű Alfonzhoz, a tücsökhöz tartozik, a korona a Hangyakirálynőé, de vajon kié lehet a sok kis cipő? A memóriaforgó kirakóként vagy társasjátékként is játszható.
Tartalom:
24 darab memóriakártya
4 darab memóriakerék

Ki jut el hamarabb az oviba, ahol már várja Dongó óvónéni és Pettyes Futrinka néni a dadus? Hosszú az út az erdőn át és sok játékot, szórakozást rejt.
A mesesorozat csaknem valamennyi figurája szerepel ebben a kedves társasjátékban. Hintázz Baltazárral, szedj mogyorót Mókus Regővel! Ha ügyesen dobsz és szerencséd van, a sok erdei kaland után te érsz elsőnek az óvodába! Az egyszerűen érthető, mégis izgalmas játék remek szórakozás a Bogyó és Babóca mesék kis barátainak.
Tartalom:
1 játéktábla
4 térbeli elem
4 bábu
1 dobókocka


A Bogyó és Babóca sorozatra épülő négy különböző társasjáték elsősorban 3-8 éveseknek, főként az óvodás korosztálynak szól.
A legegyszerűbb játéktípus a kártya-gyűjtögetés, a harmadik egy klasszikus lépegetős, számolós játék, melynek célja eljutni a pöttyös katicaházba, a negyedik, beszélgetős játékhoz pedig felnőtt segítsége szükséges, aki felolvassa az évszakok témájához kapcsolódó kérdéseket.
Tartalom:
2 darab kétoldalas játéktábla
8 bábu
1 színes dobókocka
1 számos dobókocka
24 kártya
1 mese füzet
1 kifestő füzet
1 szereplőket bemutató füzet


Elveszett varázslótanoncok egymással versenyt futva keresik a kiutat a mocsárból, de csak a legrafináltabb mágia használó szabadulhat ki! Ősi köveket kiemelve a lápból, és rajtuk keresztül futva kell ráleljetek a mocsárból kivezető titokzatos kapura! Vigyázzatok, mert az út veszélyes, és csak a legügyesebb, legdörzsöltebb játékos érdemli meg, hogy haza jusson!
A táblára útlapkákkal építitek az utatokat a célig, és közben szó szerint keresztbe is tehettek egymásnak. Rafinált varázslatokkal pedig még az utolsó pillanatban is okozhattok meglepetéseket.
Tartalom:
1 játéktábla, 90 akciókártya, 18 varázskártya, 162 útlapka,
18 speciális lapka, 1 húzózsák, 6 bábu