Készségfejlesztő játék babáknak

Nézet:
Sorrend:
DJ1663

Csodás kis állatokkal együtt tanulhat gyermeke önállóan öltözködni. A medve kabátja gombos, a leopárdé patentos, a mosómedve pedig zipzáros öltözéket visel. Ezeken az "apróságokon" gyakorolhatják a kicsínyek a ruha gombolását, patentozását, zipzározását. 3 éves kortól ajánlott, de vannak ügyeskék, akik már hamarabb is képesek a játékon elvégezni a ruhák zárását. Jól jön majd az ovisnak, ha már tudja mind ezt!

DJ1683

Varrás előtti zsinórfűző játék, amely a varrogató mozdulatok gyakorlására szolgál.  A 4 kedves  állatfigura kontúrjain apró lukak szolgálnak a zsinór befűzés helyéül. A figurákon kisebb-nagyobb öltés szélességű helyeken vezethetik a gyermekek a befűző zsinórt. Tű nélküli fűzögető, ami segíti a gyermeket a  figyelme összpontosításában, ügyesíti az ujjait, kéz mozdulatait. Ezekre a finom kis mozdulatokra lesz szüksége a gyermeknek a szépírás megtanulásához is. Ezért célszerű megőrizni a fűzögető játékot a gyermek óvodás korában is. A nyuszival, a macival, az egérkével és az oroszlánnal jókedvűen lehet majd gyakorolni az írás előkészítő mozgássorokat!

DJ1669

A fából készült alap és textil zsinórok összefűzésével készíthetőek el a testrészenként összerakható kedves filc állatfigurák. Össze lehet fűzni egy krokodilt, egy zebrát, egy leopárdot és egy papagájt  de keverve az elemeket, új, vicces állatok is készíthetőek, pl. zebra fejű krokodil, a móka kedvéért. Minden állatfigurának más a színe, ami segít a kicsi gyermeknek abban, hogy az összetartozó figurarészeket felismerje,  megtalálja, összerakja majd összefüzze a könnyű fűzési módszerrel.

DJ1658

Pecázzázok ki a  különböző formájú és színű halacskákat a mágneses bot segítségével. A különböző alakú és különböző színű halacskákon megfigyelhetőek az azonosságok és a különbségek, és felhasználhatók rajzsémaként is. Ez a játék remekül fejleszti a szem-kéz koordinációt, segíti a megfigyelés és a gondolkodás fejlődését. 

DJ1953

A mesekocka képkirakó játékok azonos elven vannak kialakítva. A kocka felszínét alkotó 6 db négyzet 4, vagy négynél több részre van felbontva. Minden oldalon másik kép van részekre osztva, a részek újra összeilleszthetők az egészet alkotó kisebb kockák elforgatásával. 

Tökéletes utazós játék mivel nem esik szét a kép , nem gurulnak el, nem csúsznak le a kirakókeretből a kockák.

DJ1904

Tökéletes első képkirakó játék a Djecotól. A kocka felszínét alkotó 6 db négyzet 4, vagy négynél több részre van felbontva. Minden oldalon másik kép van részekre osztva, a részek újra összeilleszthetők az egészet alkotó kisebb kockák elforgatásával.  A kapott képek gyakran meseillusztrációk, egyedi mesefigurák. A Vadállatok kockakirakóval  4 db kocka elforgatásával 6 darab állatkép alakítható ki, a szavanna állatai. A Vadállatok  kockakirakó segíti a gyermeket a rész-egész kapcsolatának észlelésében, fejleszti gondolkodást, és a szem-kéz koordinációt, finommozgást, kézügyességet.

DJ1119

Meseszép állatfigurák alkalmasak önálló bábként mesék illusztrálására is. A formaillesztőben, a kirakótáblán lévő állatok neveit történetbe, mesébe foglalva a gyermek láthatja a történet szereplőit, érzékelheti annnak folyamat jellegét. Ez a játék fejleszti a formafelismerést, figyelmet és a kézügyességet, és a sorrendiség és az irányok felismerését is. 

DJ1111

Meseszép állatfigurák alkalmasak önálló bábként mesék illusztrálására is. A formaillesztőben, a kirakótáblán lévő állatok neveit történetbe, mesébe foglalva a gyermek láthatja a történet szereplőit, érzékelheti annnak folyamat jellegét. Ez a játék fejleszti a formafelismerést, figyelmet és a kézügyességet, és a sorrendiség és az irányok felismerését is. 

DJ1116

Meseszép állatfigurák alkalmasak önálló bábként mesék illusztrálására is. A formaillesztőben, a kirakótáblán lévő állatok neveit történetbe, mesébe foglalva a gyermek láthatja a történet szereplőit, érzékelheti annnak folyamat jellegét. Ez a játék fejleszti a formafelismerést, figyelmet és a kézügyességet, és a sorrendiség és az irányok felismerését is. 

DJ6212

Sablonkártya vagy saját képzelőerő alapján absztarkt képeket alkothat gyermeke.  Ez a játék fejleszti a gyermek elvonatkoztató készségét, képessé teszi őt az elvont gondolkodásra, amire majd az iskolai tanulás folyamatában nagy szüksége lesz a gyermeknek. Ugyanakkor szórakozató, kreatív játékra, ötletes képalkotásokra ad lehetőséget.

DJ6210

Analízis-szintézis gondolkodási folyamat megindítására alkalmas, tangram elvi alapon tervezett színes képkirakó játék. A motorikus készségek fejlesztésén túl, vidám és érdekes gondolkodást serkentő jó játék. A figura részek mágneses lapocskák, amelyek pontosan és biztosan illeszkednek egymáshoz, abban az esetben, ha összetartoznak.

DJ6202

Vajon hogyan lehet egy geometria formára két pöttyel, meg egy kis szín elváltoztatással rávarázsolni egy állatfigura rajzát? Ez a kis kedves játék vidám perceket csal a napba pláné, ha még versikét is tudunk hozzá: 

Kányádi Sándor:

Róka-mondóka

Volt egy kicsi kakasom,
elvitte a róka.
Jércém is a tavaszon,
elvitte a róka.
Volt egy ludam, jó tojó,
elvitte a róka.
Récém, tóban tocsogó,
elvitte a róka.
Gácsérom és gúnárom,
elvitte a róka.
Semmim sincsen, tirárom,
vigye el a róka!

Sorrend: