Készségfejlesztő játék óvodásoknak
Készítsd el a saját nyuszi játékodat az Avenir Kids varrókészletével!
A gyerekek imádni fogják ezt a játékot, hiszen saját maguk hozzhatják létre új kedvencüket a készlet segítségével. A játékot könnyű megvarrni az előre kilyukasztott filc darabokkal, a mellékelt hímzőfonallal, és a béléssel.
A készlet tartalma:
előre kivágott filc anyagok
töltelék,
fonal,
biztonsági tű
és használati útmutató.
A kész játék méretei: 22cm x 14cm
6 éves kor felett ajánljuk.
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Fedezd fel az űrt, építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával! Ügyesség, logika, fantázia - erre mind mind szükséged lesz az építéshez. Használd a készletben található különféle geometriai formákat és rengetegféle űr-különlegességet készíthetsz. A GeoSmart készletek egymással kompatibilisek. A készlet 42 db elemet tartalmaz.
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
A színes mágneses formákon kívül a 36 darabos készlet kerekeket és alvázakat is tartalmaz, amelyekből a gyerekek az utasítások szerint vagy akár saját képzeletük szerint építhetik fel járműveiket. Élénk színekkel, erős mágnesekkel és szabadalmaztatott kettős biztonsági mágneszárrendszerrel a GeoSmart páratlan biztonságot és hosszú élettartamot kínál a gyermekek kreatív játékához.
Fedezd fel az űrt, építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával! Ügyesség, logika, fantázia - erre mind mind szükséged lesz az építéshez. Használd a készletben található különféle geometriai formákat és rengetegféle űr-különlegességet készíthetsz. A GeoSmart készletek egymással kompatibilisek. A készlet 30 db elemet tartalmaz.
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Használd a kerekeket, amivel kiegésztheted a Geosmart készleteidet. Szabadon játszhatsz az alkotásoddal, hiszen az erős mágnesnek köszönhetően nem fog szétesni. A készlet tartalma: 11 db kerék elem.
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Használd a készletben található különféle geometriai formákat. Szabadon játszhatsz az alkotásoddal, hiszen az erős mágnesnek köszönhetően nem fog szétesni. A készlet tartalma: 36 db mágneses geometriai forma (1 db hat színű led panelt és 1 db forgó elemet is tartalmaz).
205-dbos készlet
5 éves kortól
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Használd a készletben található különféle geometriai formákat. Szabadon játszhatsz az alkotásoddal, hiszen az erős mágnesnek köszönhetően nem fog szétesni. A készlet tartalma: 36 db mágneses geometriai forma (1 db hat színű led panelt és 1 db forgó elemet is tartalmaz).
100db-os készlet
5 éves kortól
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Fedezd fel az űrt, építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával! Ügyesség, logika, fantázia - erre mind mind szükséged lesz az építéshez. Használd a készletben található különféle geometriai formákat és rengetegféle űr-különlegességet készíthetsz. A GeoSmart készletek egymással kompatibilisek. A készlet 100 db elemet tartalmaz.
5 éves kortól
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Fedezd fel az űrt, építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával! Ügyesség, logika, fantázia - erre mind mind szükséged lesz az építéshez. Használd a készletben található különféle geometriai formákat és rengetegféle űr-különlegességet készíthetsz. A GeoSmart készletek egymással kompatibilisek. A készlet 31 db elemet tartalmaz.
5 éves kortól
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
A Start szett 15 db erős, fényes mágneses geometriai darabból áll. A gyerekek az utasítások szerint vagy akár saját képzeletük szerint építhetnek. Élénk színekkel, erős mágnesekkel és szabadalmaztatott kettős biztonsági mágneszárrendszerrel a GeoSmart páratlan biztonságot és hosszú élettartamot kínál a gyermekek kreatív játékához.
3 éves kortól
Építs egyedi alkotásokat a GeoSmart mágneses építőjátékával. Ügyesség, logika, fantázia.
Fedezd fel az űrt, építs egyedi alkotásokat a Geosmart mágneses építőjátékával! Ügyesség, logika, fantázia - erre mind mind szükséged lesz az építkezéshez. Használd a készletben található különféle geometriai formákat és rengetegféle űrkülönlegességet készíthetsz. A Geosmart készletek egymással kompatibilisek. A készletben 23 geometriai forma és egy forgó elem található.
5 éves kortól
A Little Dutch piknik készlet nemcsak szórakoztató, hanem oktató jellegű is, hiszen segíti a gyermekek társas és kommunikációs készségeinek fejlesztését a szerepjáték során. Emellett a készlet minőségi FSC fából készült, ami garantálja a tartósságot és a környezetbarát játékélményt.
A piknik készlet tartalma:
- piknik kosár
- terítő
- 2 db tányér
- 2 db teáscsésze
- 2 db kés és 2 db villa
- 1 doboz narancslé
- 1 doboz jam
- 4 szelet pirítós
- 1 db kettévágható bagett
- 1 db szeletelhető croissant
- 1 db fánk
- 1 db muffin
- 2 szelet sajt
- 1 db vaj
- 1 db szeletelhető dinnye cikk
- 1 db szeletelhető banán
- 1 db kettévágható alma
- 1 db kettévágható eper
- 2 db paradicsom szelet
- 2 db salátalevél
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
Urald a királyságot... vagy borítsd lángba!
A Sárkányok pokla igazi kihívást jelent a játékosok számára. Stratégiailag átgondolva építik fel a saját királyságukat a Sárkányok völgyében. Vigyázz! A tűzokádó sárkányok hamuvá változtathatják a királyságokat... de ha okos vagy, felhasználhatod őket az ellenfeled ellen.
Kié lesz a legnagyobb királyság?
Logikai játék két játékos számára! A párbajban a piros és a sárga játékos csap össze, és az nyer, akinek a színéből több borítja a kocka felszínét.
A 10 perces játékban fontos a taktikai gondolkodás, mivel egyaránt lehet támadó és védekező alakzatokat választani. A játék egyedül is játszható, ilyen esetben párbaj helyett a 3D-s formatervezést lehet gyakorolni a 80 kihívást tartalmazó füzet segítségével. A játék fejleszti a térlátást, a koncentrációt, a tervező és problémamegoldó készségeket.
Gyűjts zöldségeket a nyuladnak!
Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget!
4 éves kortól
ABékalandban átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! Vezesd át a békáidat a tavon, de kerüld el a nagy halat! Átkelés közben akadályozhatod a játéktársaidat, mert aki elsőként jut át a békacsaládjával a túlpartra, megnyeri a játékot.
A Békaland játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. Légy körültekintő! A Békaland fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát.
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
- 5/5 Rugalmas gondolkodás
- 5/5 Tervezés
- 5/4 Problémamegoldás
- 5/4 Koncentráció
- 5/2 Memória
8 éves kortól
6 éves kortól
3 éves kortól
Meg tudod építeni a kockát a színes játékelemekből?
Használd a térbeli látásod és logikád, hogy megépítsd a feladványban szereplő kockákat! A Cube Puzzler GO tartója kettős funkciót is betölt: Nem csak a játékot tudod elpakolni benne, de a feladványok megoldása közben is segít, hogy bármilyen irányból láthasd az épülő kockádat. Nyisd ki a dobozt, és a tároló máris egy feladványos táblává alakul! A készségfejlesztőhöz tartozik egy feladványos füzet 80 igazi 3D-s feladvánnyal és megoldással.
8 éves kortól